miercuri, 24 septembrie 2014

,,ANIVERSARE DE ÎNGER”

E ZIUA TA-din nou,dar fără tine
Povara amintirii-i mult prea grea
Doar lacrimile au rămas la mine
Și-un colț de suflet unde-i umbra ta.
E ZIUA TA,dar timpul nu revine
Tu ai"ales"destinul cel mai greu
Nu știu,poate"Acolo"ți-e mai bine
Deci iartă-mă că ești în gândul meu.
                         Autor Barbus Adina

 
 
 
 
Azi, 24 septembrie îngerașul nostru ar fi împlinit 2 ani.
Azi ștergem lacrimile și încercăm să zâmbim.
Închid ochii și-mi imaginez această zi. O zi frumoasă, cu tort și lumânări, cadouri, jucării, copii mulți în jurul tău și multă veselie.Parcă te și văd, cum timid ai fi încercat să sufli în cele două lumânărele și mirat te-ai fi bucurat de jucăriile primite. Și ce urări ți-am fi făcut?!
Această zi a fost însă tristă. Au fost și tort și flori și lumânări aprinse la căpătâiul tău.
Tu însă nu erai. La orice ce căutare , privirile se opresc doar la fotografii, multe fotografii, amintiri, unele vesele și unele foarte triste. Atât a rămas...
Ai ales să petreci, acolo sus cu alți îngerași.



SĂRBĂTOARE

Aș vrea să sece
Izvorul lacrimilor amare
Și dorul să dispară.
Să fie sărbătoare.

Din nou să-mi fii aproape,

Să îți spun “La mulți ani!”
Și să te strâng în brațe,
Ca-n fiecare an.

Acum pășesc cernită

Cu umerii aplecați,
Spre-o piatră prăfuită…
Să îi spun “La mulți ani?”

Ea nu îmi mai răspunde,

Din mijloc ochii tăi
Îmi spun “să fiu cuminte”
Și să privesc spre cer…

Acolo printre stele,

Petrecerea e-n toi.
E mândra sărbătoare
Și liniște la voi.
         
Autor Marilena Perijoc

Nu cu mult timp în urmă erai printre noi, un suflet blând,  nevinovat, chinuit de boală, treceai  peste toate obstacolele. Îmi zâmbeai timid, cu ochii mari, albastri, expresivi... credeam și speram din tot sufletul că va fi bine.
Ai încercat să lupți, să înfrunți totul cu mult curaj, așa cum nici un adult nu ar putea...însă n-a fost să fie așa. Te-ai stins puțin câte puțin sub privirile noastre neputincioase, hotărând să ne călăuzeşti paşii din Ceruri.
 

 
Ai avut o poveste tristă, o poveste la fel de tristă ca toate poveștile copiilor bolnavi de cancer.
Ai plecat când viața abia începea, o viață pe care n-ai apucat s-o trăiești, mai mult nici măcar să o înțelegi...
Ai fost un băiețel scump,dorit, iubit, o minune, iar acum ești un înger.
Te-am iubit și te-am pierdut, azi nu mai ești unde erai…
Ești pretutindeni, ești peste tot, ai rămas însă pentru totdeauna în inimile noastre.
Nu știu ce să spun. Vor mai fi multe aniversări de înger, aniversări la care vom încerca să ne stăvilim lacrimile, aniversări cu multe rugăciuni, gânduri de iubire şi lacrimi .
E tot ce-ţi mai putem oferi acum… să te pomenim, să te sărbătorim doar așa cum merită un înger… ,,SĂ FIM ÎNGERI PE PĂMÂNT PENTRU ÎNGERII DIN CERURI”
Și lacrimile se mistuie în suspine, și sufletele ni se pierd în durere, un dor nestins și priviri care te caută mereu de când ai plecat dintre noi, pui mic...
 
 
Azi îți trimitem un gând de preţuire, o rugăciune, lacrimi şi flori în amintirea sufletului tău bun şi frumos.
 
                                                     Dormi în pace înger drag!
 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu